Transport GRATUIT la comenzi de peste 150 RON

Termeni şi condiţii

Site-ul www.nuria.ro, numit în continuare NURIA, este proprietatea SC Tisoro Internațional SRL, cu adresa în Bucureşti, Calea Crângași, nr. 24, sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/17379/2019, CUI RO42041707, numită în continuare SC Tisoro Internațional SRL.

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. SC Tisoro Internațional SRL își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând această pagină, numită “Termeni și condiții”.  

SC Tisoro Internațional SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul NURIA și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei SC Tisoro Internațional SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.

Utilizatorul NURIA

Atunci când doriți să achiziționați bijuterii de pe site-ul nostru nuria.ro aveți posibilitatea de a plasa comanda fără a vă înregistra un cont (nume utilizator și parolă). Pentru a beneficia însă de anumite servicii oferite de site cum ar fi unele promoții sau verificarea situației unor comenzi proprii, va trebui să vă inregistrați ca utilizator. Înregistrarea ca utilizator presupune acceptarea prealabilă de către dvs. a Termenilor și Condițiilor de utilizare a site-ului nuria.ro și a Politicii de Confidențialitate a acestuia. Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre utilizatori și SC Tisoro Internațional SRL. Întrucât prevederile Termenilor și Condițiilor de Utilizare și ai Politicii de Confidențialitate pot fi modificate, vă rugăm să le revedeți periodic. În condițiile în care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți serviciile NURIA. Dacă folosiți acest site, sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în contul dvs. de utilizator, creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate din contul dvs. de utilizator, creat pe site cât și utilizarea cardului bancar. NURIA își rezervă dreptul de a închide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri la propria sa discreție. 

SC Tisoro Internațional SRL poate anula orice comanda efectuată pe NURIA atât timp cât clientul nu respectă regulile înscrise pe site. La fel, comanda poate fi anulată dacă SC Tisoro Internațional SRL consideră ca posibilul client poate aduce prejudicii comerciale sau de imagine NURIA.

Procedura de cumpărare 

Pentru a cumpăra și intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe site-ul NURIA este necesară parcurgerea următoarelor etape:
– identificarea și alegerea produselor – transmiterea comenzii – efectuarea plății produselor. Plata se efectuează online sau ramburs către curier la livrarea produselor. Costul final va conține prețul produsului comandat cu TVA inclus (prețul afișat în pagina produsului) și prețul livrării. Livrarea produselor comandate și achitate va fi însoțită de factură fiscală și de certificatul de garanție. Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul NURIA, sunteți de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care site-ul își derulează operațiunile.

Prețurile

Cu exceptia cazurilor în care este prevăzut altfel, prețurile produselor afișate pe site-ul NURIA reprezintă prețurile finale de cumpărare și includ TVA (taxa pe valoare adaugată de 19%, valabilă în România). Prețurile finale de cumpărare pot să nu reprezinte cele mai competitive prețuri de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumită perioadă. La fel, datorita fluctuației monedelor de circulație Europeană, a promoțiilor distribuitorilor / producătorilor sau chiar orice alt fel de probleme care pot cauza modificarea prețului unui produs, acesta poate să se schimbe fără a putea fi afișat în timp real și pe site. Schimbările nu vor afecta comenzile care au fost plasate până în momentul modificării prețurilor.

Metode de plată

Pentru efectuarea plății produselor comandate, puteți alege dintre următoarele metode de plată: plata cu cardul online sau ramburs (la livrarea produsului). Dacă ați ales să plătiți ramburs, după plasarea comenzii veți primi prin e-mail informațiile relevante pentru comandă, urmând să efectuați plata produsului către persoana care efectuează livrarea. În cazul plăților efectuate online cu cardul, după finalizarea comenzii, utilizatorul va fi redirecționat către pagina partenerului nostru pentru procesarea plăților cu cardul.

Politica de livrare

NURIA asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate online. Transportul este asigurat și se efectuează prin curierat rapid în 1-2 zile lucrătoare. Comenzile plasate până la orele 16:00 vor fi expediate în aceeași zi și vor fi livrate a doua zi sau cel târziu a treia zi de la expedierea coletului. Comenzile expediate vineri după ora 16:00, vor fi livrate luni. La comenzi mai mici de 200 lei se percepe o taxă de livrare în valoare de 14.99 lei. La comenzi mai mari de 200 lei livrarea este gratuită.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințați în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă doriți și sunteți de acord cu acest lucru.

Clauze și condiții de garanție 

Toate produsele NURIA beneficiază de garanție valabilă 1 an de zile și sunt însoțite de un Certificat de Garanție. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copia facturii fiscale și certificatul de garanție în original. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/ expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.

Pentru o întreținere cât mai corectă și pentru a evita astfel daunele aduse bijuteriilor NURIA vă recomandăm:

  • Să păstrați bijuteriile în cutiile primite la achiziționarea produselor sau în alte cutii destinate bijuteriilor.
  • După fiecare purtare, ștergeți bijuteriile cu o cârpă moale pentru a-și păstra strălucirea inițială.
  • Să scoateți bijuteriile înainte de contactul cu apă sau cu produse pentru îngrijirea corpului precum parfumuri, fixative pentru par, săpunuri și loțiuni.
  • Să evitați loviturile bruște și contactul cu materiale aspre sau abrazive.

Garanția se acordă doar pentru defecte de fabricație conform legii și nu pentru cele rezultate din acțiuni incorecte pentru acest tip de produse, care le pot deteriora. Nu se acordă garanție pentru:

  • Expunerea bijuteriei la substanțe chimice, cosmetice, creme și loțiuni, piscină sau baie.
  • Deteriorarea bijuteriei în timpul unor activități fizice de contact sau care au că rezultat transpirația abundentă.
  • Rupere, zgârieturi, lovituri, îndoiri cauzate de uzură generală sau de folosirea incorectă.
  • Uzură survenită în urmă purtării bijuteriilor în timpul somnului.
  • Păstrarea neconformă a bijuteriei în mediu umed sau excesiv de cald – nu este indicată expunerea directă a bijuteriei la surse de căldură cum ar fi foc deschis, apă clocotită, saună sau expunerea la dispozitive cu aer cald (uscătoare de mâini, uscătoare de par).
  • Zgârierea sau sparegerea cristalelor/pietrelor semiprețioase (cristalele/pietrele sunt produse consumabile și, conform legii, nu au garanție).
  • Folosirea incorectă și brutală a elementului de deschidere și închidere a bijuteriilor.

Garanția acoperă defectele de fabricație, însă nu acoperă neglijență și uzură bijuteriilor. Garanția se acordă doar în situația în care caracteristicile produsului nu corespund cu specificațiile sau atunci când se descoperă defecte de fabricație. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și OG 21/1992. Nu se poate invocă garanția în situația ultilizarii improprii sau incorecte a bijuteriei (de ex. urme de lovituri pe montură metalică, zgârieturi ale cristalelor, emailului sau ale monturii metalice, email sau cristale sparte sau ciobite, decolorări ale părților placate sau ale emailului datorate contactului cu produse chimice ori transpirație acidă, semne evidente de uzură, rupere, etc.).

Politica de returnare a produselor achiziţionate online

Clientul poate denunța unilateral contractul (achiziția online) fără penalități și fără a invoca un motiv anume în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Conform aceleiași OUG 34/2014 menționată în paragraful anterior, cheltuielile de transport al produsului returnat revin în sarcina clientului. Rugăm clientul să ambaleze cu grijă obiectul pe care dorește să îl returneze, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului. În caz contrar,  NURIA va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorări. Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.

Produsul returnat online trebuie să fie însoțit de originalul sau copia dovezii de cumpărare – factură emisă de SC Tisoro International SRL.
Dacă produsul returnat este deteriorat, fără elementele de siguranță (eticheta de identificare), fără documente sau are semne de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuză returul contravalorii produsului. Nu putem acceptă pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.

Rambursarea poate fi amânată până la dată la care produsele vor ajunge la sediul SC Tisoro International SRL.

Conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, în momentul în care clientul decide să returneze un produs, acesta trebuie să informeze în scris SC Tisoro International SRL, pe adresa de email contact@nuria.ro, despre toate datele specifice returului și retragerii din contract. Pentru a ușura procedura de retur,  NURIA pune la dispoziția clienților Formularul de Retragere care poate fi trimis prin email. Formularul de retragere este doar un model, completarea lui nu este obligatorie, însă informațiile prevăzute în formular sunt necesare pentru corectă identificare a produselor și documentelor de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor. Pentru fiecare comandă, se acceptă un singur retur al produsului.

De reținut e că NU acceptăm colete cu ramburs la retur sau schimb de produse. NU primim colete a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor. Clientul este responsabil de pierderea sau deteriorarea produsului de schimb sau returnare în urma transportului către NURIA.

Abonarea și dezabonarea la newsletter

Abonarea și dezabonarea la newsletterul site-ului NURIA este gratuită și voluntară, și implică acceptarea următorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate și oricând va puteți dezabona urmând instrucțiunile din subsolul și antetul fiecărui email. Mesajele trimise respectă legea Comerțului Electronic în ceea ce privește comunicarea comercială așa cum este ea stipulată de legislația românească și internațională.

Utilizarea newsletterului se face în aceleași condiții de limitare a răspunderii din punctul de vedere al conținutului precum se autorizează și folosirea site-ului, în condițiile prevăzute de prezentul document, iar politica de confidențialitate este descrisă pe larg în secțiunea următoare. SC Tisoro Internațional SRL deține toate drepturile asupra conținutului newsletterului trimis către abonați în aceleași condiții ca și pentru informațiile publicate pe site, în concordanță cu prevederile acestui document.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugam să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

Răspunderea contractuală

Prin accesarea site-ului, crearea contului, utilizarea site-ului, plasarea comenzilor, etc, clientul acceptă în mod expres și neechivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima să versiune comunicată în cadrul site-ului. Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizează site-ul.

Acceptarea Termenilor și Condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăti online.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi că rezultat al îndeplinirii de către noi a oricăreia dintre obligațiile noastre conform comenzii și nici pentru daune care ar putea rezultă din utilizarea produselor după livrare și cu atât mai puțin pentru pierderea acestora. Nu putem fi ținuți responsabili pentru daune aduse calculatorului dumneavoastră sau viruși care ar putea să va infecteze calculatorul sau alt echipament că urmare a accesării, utilizării de către dumneavoastră sau navigării pe site-ul nostru sau descărcarea de către dumneavoastră a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru.

Litigii

Prin folosirea, vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunoștință asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și Condițiile de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și SC Tisoro International SRL. În cazul unor eventuale conflicte între SC Tisoro International SRL și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța competență în conformitate cu legile române în vigoare.

Dispozitii finale

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligațîi care ii revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți. Partea care invocă forță majoră este obligată să notifice celeilalte părți producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de SC Tisoro Internațional SRL față de orice client este valoarea sumei încasate de SC Tisoro Internațional SRL de la acest client.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă în cazul în care destinatarul nu răspunde la numărul de contact furnizat în comandă în decurs de 2 zile lucrătoare, sau în cazul în care nu se găsește la adresa, dată și ora stabilită și confirmată anterior livrării.

SC Tisoro Internațional SRL
Nr. de Înreg. la Registrul Comerțului: J40/17379/2019
Cod unic de Înregistrare: 42041707
Banca: Banca ING
Cont Iban: RO90INGB0000999909783002
Autorizație ANPC: 11099/ 09.01.2020
Aderesa sediu social: Bucureşti, Calea Crângași, nr. 24, sector 6

Fă parte din comunitatea noastră

Urmăreste-ne pe: